onsdag 7 oktober 2009

Vecko.



Är dom inte lite lika? Linus & Toker? Jag hade tänkt slänga in en bild på Linus här bredvid. För att jämföra. Men jag orkade inte..
För den här mamman är trött! Nästan på gränsen att gå in i väggen. Haha! Näe. Sånt ska man inte skämta om.
Men ärligt. Är det inte illa när man tycker att veckan är "otroligt hektisk" när man har typ tre saker inplanerade?

Måndag: Ingenting.
Tisdag: Hälsade jag ju på Ks.
Onsdag: Hade vi egentligen babymassage men gick inte dit eftersom sambon är sjuk. Vill inte sprda omkring bacillerna!
Torsdag: Alltså imorrn. Veckans höjdpunkt! Ska hälsa på min gamla hederliga vän Ankan som bor vackert ute på landet.
Fredag: Ingenting
Lördag: (som faktiskt är mer hektisk än hela veckan..) Klockan 12. Besöka farmor. Hon har inte träffat Linus än. Skäms!
Klockan 15. Brordottern Tora fyller 2 år. Kalas!
Klockan 18. Linus gammelmormor fyller 85 - wrooooooooooooooooooooom! - ut mot Adelsö till festligheter.
Söndag: Vill/ska/måste av gammal tradition (ja, sen förra söndagen!) åka hem till Linn, bädda ner oss i soffan & se på Ensam Mamma Söker. Ja, vi mobbar alla mammor & snackar skit om killarna. Som det ska va.

Det var min hektiska vecka det. Som gör att min magkatarr blommar (?), jag är sjukt trött fast jag fått sova osv osv..
Hur hann man med allt för i tiden?
När man jobbade heltid från 07.30 till 16:30? Och sen gick på bio, hundkurser, på krogen & allt var det var?

Men jag ska inte klaga (fast jag just gjorde det!). Jag älskar mitt "nya" liv med min lilla familj.

Sa jag föressten att Linus sovit från 21:30 till 8:00 tre nätter i rad nu? Duktiga älskade unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar