tisdag 6 oktober 2009

En lång dag.

Runt 07 vaknade jag med Pamela-Andersson-släng-dig-i-väggen-tuttar & undrade varför inte Linus vaknat än. Ont gjorde det. Aj aj.
Och Lilleman vaknade först 07.45! Från 21.30 till 07.45! VAAAAAAAAAAAAAAAA?
Otroligt.

Sen åkte vi & hälsade på mina gamla kollegor på Karolinska Sjukhuset. Hur mysigt som helst! Har saknar rejält.
Och jag var ju tvungen att visa upp min skatt.

Direkt därifrån till mammas jobb för lunch. Oj oj. Mammas tantkollegor var helt lyriska över Linus! :)

Nu ramlar min skalle av snart känns det som. Smärta!
Ska ta ett hett bad.
Linus bara älskar att titta på när jag duschar eller sminkar mig (eller är det nu man ska bli orolig? ;D) så jag hoppas han finner sig i att sitta i babysittern bredvid en kvart eller så. Kanske kan han suga lite på sin nya favvoleksak? En simpel svart plastslev från köket. Som hittat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar