fredag 16 oktober 2009

Dagen D?



Nu finns det ingen återvändo! Jag ska besöka mitt jobb idag.
En kollega ringde igår & undrade vart jag tagit vägen... :S
Så om Linus blir kidnappad idag så har han på sig ett par svarta hängselbrallor & en randig tröja, vit mössa med öron & ingen har väl missat hans grop i hakan? ;)
Närå.
Vi kommer nog inte ens träffa de boende. Jag kommer smidigt som en katt smita in i personalhuset & sen aldrig mer gå därifrån! Haha!
Fast det måste jag. För idag är det fredag!
Och jag ska hem till Linn SJÄLV! Eller ja. Linn är ju där. Men jag ska dit utan min lilla pöjk. För han ska vara med pappa. Och Fille. :D

Och jag ska dricka vin. Mm!
Den urpumpade mjölken står tryggt i kylen..
Tror det är viktigt för pappa & son att få rå om varann lite själva. Och viktigt för den här mamman att få svänga lite på höfterna! Wiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar