söndag 16 augusti 2009

Sova.

Nu är det fjärde natten i rad som Pyret sover från 20 till ca 06!
Har jag hamnat i himmelriket?
Iof vill han gärna börja dagen då redan vid sex och inte somna om vilket är helt förståeligt om man sovit tio timmar - men jag brukar köra in tutten i munnen på honom & så småslumrar vi till runt halv åtta. Heeeelt ok! :)
Igår somnade jag i soffan till filmen vid halv tio & så gick vi upp vid åtta imorse vilket betyder att jag sovit 10½ timme. Yeeeeah! Jag är lite av en människa idag! :D

Kalas för systersonen som blev fyra stora år igår. Och kalas för bror min som blir en 35-årig gubbe idag. ;) Kalas. Kalas. Kalas.
Sen åker vi raka vägen ut till landet igen.

Filleman har i princip sovit sen vi kom hem från landet igår, han knappt sen röken av honom. Det är verkligen hans paradis därute! Jaga bollar, bada, spana på tomten, skälla på konstiga saker i skogen.. Mitt hjärta!

Nu kallar tvättstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar