onsdag 12 augusti 2009

m.a.m.m.a

Okej. Det här med mammagrupp. Imorgon. Hur gör man?
Tänk om Linus somnar när vi går dit?
Ska jag väcka honom då?
Ska man sitta i en fånig ring & sjunga sånger?
Tänk om det bara är jag & Linus som kommer?

Är nyss hemkommen från dagarna hos min mamma. Har varit hur skönt som helst att vara där! Hon har lagat mat, passat Linus & gått ut med Fille.. Tack kära mor för uppassningen av trött Linusmamma! :)
Nu väntar jag på Linn & Ebba sen är min kväll perfekt. Vi ska mysa, glo på tv, snacka skit och äta... TACOS! Som vanligt. :D Älska tacos! Älska Linn & Ebba! <3

1 kommentar:

  1. du... jag tänkte precis samma saker innan vi gick dit! men de va ju inet så farligt.. somnar dom så gör don... vill de äta så vill de... skriker dom så gör dom, går lixom inte att styra över! kul att ha hittat till din blogg! ska bli roligt att plöja igenom den! kram från prylpinglan

    SvaraRadera