onsdag 5 augusti 2009

Happy Giraff


Mycket får man stå ut med när man är den enda killen på en tjejmiddag. Byxorna uppe vid armhålorna med snudd på cameltoe.. Haha! Mammas finaste allt!


Jag & Fille har precis delat på en stor tallrik pasta. Gött!
Pyret var extremt "svårsövd" ikväll. Oj oj. Alla mammor med krävande barn hade halshuggit mig om de hörde mig nu.. Men jo. Han skrek nästan lite till å med. Och jag fick springa in till sovrummet & stoppa in nappen tio gånger istället för tre.
Men nu sover han som en liten groda i sin säng sen ca 1 timme.. <3

I helgen blir det Lidö! Dock verkar det som att inte älsk kan följa med.. Det skiter sig med hundvakt. Eller ja, Fille verkar tro att Ebba löper fast hon inte gör det. (?) Stört? Ja!
Jag & Linus får nöja oss med mamma, brorsan, Sandra & lilla Tora. Ska bli hur mysigt som helst!
Vi ska bo på pensionat, åka båt, äta hotellfrukost & ha det gott.

1 kommentar:

  1. Blir hur fint som helst ute på Lidö. PeÅ och jag åt värsta middagen där för några veckor sedan. Perfekt mat! Å goda drycker.....

    SvaraRadera