tisdag 7 juli 2009

5,1 kg kärlek


Husse åker snålskjuts!



Dyngsura älskade hund!



Svensk sommarkväll..



Tjocka goa underbara lår!



Första leendet på bild <3




Läkarbesök idag. Och Linus fick MVG! :)
Han log som aldrig förr när de undersökte honom, det var tydligen väldigt kul.
Mitt hjärta!
Sen kissade han ner BVC-sköterksan oxå.
Nu väger han 5,1. Stora killen!
Från 3310 gr till 5100 gr på 7 veckor.
SJU veckor!? Tiden flyger!
De bästa sju veckorna i mitt liv! :D


Veckan på Adelsö flög oxå iväg fortare än fort. Jag fick en mindre depression när vi kom hem.. Ville inte! :(
Men nu när vi kommit in i de vanliga vardagsrutinerna igen så känns det bättre & i natt fick jag sova hela FEEEEEM timmar i sträck - mellan 22:30 till 03:30! Lyx, lyx, lyx.
Älskade barn var nog extra trött efter allt sjungade till "Lotta på Liseberg" igår kväll. Perfekt program när man har en Liten! Och han gillade det.
Däremot tycker jag den där Lotta är en otroligt jobbig typ. Men jaaa..

1 kommentar:

  1. naw lillgrisen börjar bli STOR. shit är det sju veckor. då firade du alltså 1 ½ månadsmamma förra veckan :p
    den lelle är ju sweetiepie asså. gos.
    /cicci

    SvaraRadera