tisdag 12 maj 2009

Puh.





Jag måste tagga ner. Har flängt runt som en dåre i mina babyblå foppatofflor här hemma! Dammsugit, våttorkat, diskat, grejjat, slängt 1 mån gammal fil från kylen.. Ja. Det finns att göra!

Är det inte illa att jag är helt öm på höger sida av skallen där jag hade min migränattack a 24 timmar? Som om jag fått en fet smäll. Illa..
Sen gör det jävulskt ont i magen idag. Och i axlarna. Som att jag har för mkt att bära på. Och det har jag ju! Våran lilla skatt. <3

Men allt sånt där försvann fort när jag såg vad som kommit med posten. EN GODISBOX! Från världens bästa Linn. En liten box med en vacker bild på oss två på, fylld med godis. Och med mina favoriter dessutom! Fruktnappar, zoo, marabouchocklad, och en dumleklubba! Wiie!

2 kommentarer:

  1. Du är fullständigt galen jö....

    SvaraRadera
  2. Nappar är ju det absolut godaste som finns!! :)

    SvaraRadera