onsdag 13 maj 2009

Melondoftande drömmar :/



När jag - med omkring 20 kilos övervikt, vatten i alla leder & ben, med en mage som får en att må illa av att bara sitta framåtlutad litegrann - när jag efter 2 timmars slit äntligen badat klart hunden (ja, idag har han inte ens ett namn..) & går ut med honom DÅ RULLAR HAN SIG PÅ ASFALTEN UTANFÖR HUSET! ASFALTEN! Asfalt + grus + sand + bajs!
Och ja. Det tog ca 5 minuter för mina vattensprängda fettoarmar att få upp 45-kilosklumpen.
Jag var inte glad. Jag var INTE glad nånstans.
Så nu luktar han smuts igen. Inte melon som jag hoppats.. :(

3 kommentarer:

  1. Alex jag dör av skratt! tur att jag tog en titt in på din blogg! sitter hemma och har sååååå tråkigt med tentaskrivande.. nu fick jag mig ett skratt här i min ensamhet framför datorn! alltså förlåt att jag tyckte det var kul, jag förstår att det var as jobbigt för dig och jag tycker synd om dig! men hundar alltså...och du med magen där och allt..

    SvaraRadera
  2. men filleman. haha, usch.

    diggar overallen och den är nog bara bra att ha. tror inte bebisar är lika varma som vi andra fullvuxna varelser, trots att det är varm sommar.
    /cicci

    SvaraRadera
  3. HAHAHA! Mammas älskade blöta hoffe!

    /link

    SvaraRadera