torsdag 7 maj 2009

Elefant!

Jag skulle ha kunnat lägga upp en bild på mina extremt svullna fötter. Men jag låter bli. Kände att ingen blir gladare av det.. Varken jag eller du! :)
Svullna är de iallafall. Jag kan ligga & glo på dom i flera minuter. Det ser så märkligt ut! Svullo.

Satt som vanligt & bläddrade i almenackan. Planera planera - den veckan händer det & den veckan det... Men vänta nu!? Det är bara 3 små små veckor tills Liten är planerad! TRE VECKOR? Och vi kanske går max 2 veckor över tiden om vi har otur. Alltså.. Som längst om FEM veckor är vi garanterat föräldrar! Hur mäktigt känns inte det då? :D

3 kommentarer:

  1. JAA! De känns sjukt mäktigt att VI är föräldrar då. Helt galet! :D:D <3<3

    /link

    SvaraRadera
  2. Ja..å det får bli max 2 dagar tidigare...

    SvaraRadera
  3. Oh my god, det är sjukt kort tid kvar. Awsome!!
    /cicci

    SvaraRadera