fredag 29 maj 2009

29e maj - dagen D.

Ja. Det var till idag han egentligen var planerad.. Min lilla prins. Mammas lilla Pryl utan personnummer. Mitt Hjärta. Mammas Skatt. Min Liten. Vår Linus.
Kärt barn har väl aldrig haft så många namn! :D

Tänker varje dag att jag ska sätta mig ner & blogga. Och jag tänker varje natt att - neeh det blev inte av idag heller.. Tiden uppfylls av så mkt annat!
Och orden räcker inte till.
Det går inte att beskriva den här kärleken. Den är så smärtsam. Och så vacker.. Hur ska jag nånsin kunna skydda den här lille krabaten genom livets orättvisor & grymheter?

Nu är det en liten som vill ha mat. Mjölkbaren rycker ut! ;)

2 kommentarer:

  1. njuter av att läsa dina rader. Har haft en fantastisk helg till Mälarhafs.

    SvaraRadera
  2. http://deniicen.blogg.se24 juni 2009 kl. 20:51

    himla söt =)

    SvaraRadera