tisdag 21 april 2009

Tröttmössa.

Det är ungefär vid den här tiden jag brukar vakna till liv på dagarna.. Runt 14-15! Innan är jag som ett kolli.
Antar att det är för att jag vaknar stup i ett på nätterna så jag behöver flera timmars sömn varje dag/natt för att bli någorlunda pigg.
Det ska kissas 4-5 gånger varje natt. Och varje gång jag vänder mig så gör det jävulskt ont & det är ett jäkla bök att vända sig med kulan & allt från den ena sidan till den andra. Så när jag väl gjort det så är jag genomsvettig & klarvaken.. Och på rygg kan jag inte ligga långa stunder, för då trycker Liten & hela dess bihang på stora kroppspulsådern så då blir både han & jag yr.
Och sådär håller det på hela nätterna. Klagomuren! :)

Men jag är glad ändå! :D Otroligt glad.
Fast min älskade mobil har börjat säga upp sig - så jag beställde en ny. Det var kul!

Nu kom Ebba och vill har lite kärlek. MammaLu är tråkig som sitter vid datorn..
Hon har sovit här i natt. Och jag gillade skarpt vår sängfördelning: Först Johan på kanten på ca 20 cm madrass, sen jag tätt efter på ca 40 & sen Ebba skönt utsträckt på 100 cm. :) Men det är kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar