tisdag 28 april 2009

Jag gjorde ETT stort misstag igår kväll. Jag åt middag! Korv med mos. Happ!
Har sprungit på toan hela natten & magsjukan är ett faktum igen..
:( Så nu har jag varit till Ica & handlat 10 liter av olika filer med dofilus & proviva med svartvinbärssmak & allt var det var. Så nu skärper du dig magen!

Igår på dagen mådde jag trots allt väldigt bra. Så på em åkte vi & hälsade på lilla Alicia. Men sööööööööööööööööööööt! Och liten! Jag kände direkt att en sån där liten sak blir inga probs att klämma ut. Får jag väl äta upp sen när jag väl ligger där.. :D

Förlossningskursen var perfekt! Det var vi & ett par till.. Och den tjejen hade till å med lite större mage än mig & skulle ha 1 månad senare! (?) Så jag antar att jag har en ganska så kompakt liten mage. Med en kompakt liten lättutklämd bäbi däri.. Låter bra!
Jag höll på att ramla av stolen när föreläsaren berättade att en förlossning ofta startar med: "att man tömmer tarmen & mår illa.." PRECIS det jag gjort det senaste dygnen ja. :S

Nu ska jag lägga mig på soffan igen. Just nu mår jag hyfsat bra! *peppar, peppar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar