tisdag 7 april 2009

Bäbin.

Jag la upp en liten bäbi här brevid ----->
:)
Så man ser hur många dagar det är kvar..

Det är iallafall en kvällspigg liten krabat som ligger därinne i magen har vi märkt. Jag märker knappt av honom från det att jag stiger upp fram tills runt 19 på kvällen.
Det är nästan att man hinner bli lite orolig, men sen jäklar är det röj! Det hickas. Görs volter. Snurras runt. Långt fram till midnatt..
Men det passar oss bra i den här familjen. Ingen av oss är den morgonpigga typen.. Inte ens hunden.
Och det sägs ju att det mönster bäbin har i magen ofta hänger kvar ute i den stora världen!


Imorse kom jag inte upp ur sängen. Det gick bara inte!
En kombination av träningsvärk (av all målning i helgen - sjukt otränad JAG VET!), krypande migrän, förkylning & hosta.
Jag ringde jobbet.
Dom har redan börjat "räkna bort" mig eftersom jag bara har 3 dagar kvar & de vet att jag bara är där för att jag måste i princip. "Du stannar hemma!" Blev ordern. :)
Skönt.
Så somnade jag om & vaknade 12. Alltså hade jag sovit i 14 timmar. Med ett avbrott för mellanfil & flingor mitt i natten. (?)


Men jag hoppas kunnat gå till jobbet imorrn!
Och jag ska ju baka kladdkaka till torsdag. En avskedskaka..

1 kommentar:

  1. oj oj oj.den där smygande migränen är icke bra, inte förkylningen o hostan heller för den delen :/
    haha gillade ditt extrainlägg om att bebisen inte kommer sova till 19. bra med förtydliganden :)
    /cicci

    SvaraRadera