onsdag 15 april 2009

Avslut.

Nu har jag varit på jobbet & gjort avslut. Fyllt i miljader papper. Ställt dit min gula blomma & blivit klämd & känd på av ett antal boende..
Det blev nästan lite sorgligt där ett tag! :S
Nu är det ett bra tag innan jag kommer jobba igen. Så märklig känsla!
Det kommer gå några månader in i TVÅTUSENTIO innan jag är där igen..
Och då kommer jag vara mamma. Lämna på dagis innan jobbet. Stressa hem & laga middag. Overkligt! :D
Eller ja, inte första tiden efter mammaledigheten - då hoppas jag att den blivande fadern som är pappaledig tar hand om allt. Hehe!

Nu - kurs!

1 kommentar:

  1. shit jag kollade på din lilla digitala bäbismage här vid sidan av - 44 dagar kvar. fattar du hur kort tid detär?! om cirkus 44 dagar har ni två en till människa i ert lilla liv. så jäkla coolt.
    haha måste vara sjukt att bara tänka så där ett år framåt. du vet att ni kommer ha en bebbe men vet inte alls hur den ser ut, hur han kommer vara.
    wow. det är ju typ babyboom, jag tycker alla runt omkring mig är på tjocken. jag vill också :D
    lycka till på kursen ikväll!
    kram

    SvaraRadera