onsdag 18 mars 2009

Jävla.
Får man svära? F´låt Liten.
Fast jag svor ju inte rakt ut, jag skrev det ju. Och han kan ju inte se. Eller läsa..

Det är min chef. Igen!
Jag har läst på om olika regler hit & dit gällande föräldraledigheten, jag kan allt som om det vore en bibel. Fast jag har aldrig öppnat en bibel. Men som för en bibel för de tokreligiösa. Ok?

Men min chef. Pinsam! Jag kan allt. Och säger till henne hur det är. Hon kan inget, men säger till mig hur det är..? Det går lixom inte ihop.
Så blir hon arg. För hon "vet" att hon har rätt.
Mm...

Orka!

3 kommentarer:

  1. Va, trode det där var klart!

    SvaraRadera
  2. grr man blir så annoyed på sånt. min förra chef var så. WTF liksom. de borde ju kunna sådant tycker man ju!!
    /cicci

    SvaraRadera
  3. Vad säger fackä?

    SvaraRadera