söndag 8 mars 2009

Idag hämtade jag ut lite grejs som jag beställt från internet.
Gravidgrejs mest.. För den här kroppen är under ombildning big time om vi säger så! ;)





Havandeskapsolja - ska förhoppningsvis motverka bristningar.. Men självklart, bara för att jävlas så hittar jag en minibristning på magen precis innan jag ska börja smörja mig med oljan. FAAAN!







Graviditetsbola - Den mexikanska bolan eller graviditetspinglan är ett vackert smycke för gravida. Inuti smycket finns en liten xylofon på vilken en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig.
Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.
Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet och det magiska rogivande ljudet lugnar bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det.






En sömlös BH/topp! Taack!






Och så en liten body. Till Liten.. Nyfödda Liten! :)



Sen blev det ett par SÅ sköna gravidleggings.. Och ett linne - allt utan hårda sömmar. Trodde verkligen inte att man skulle vara så känslig för kläder som sitter åt, men det är verkligen så. INGET får kännas för åtsittande eller tajt!
Nu ska jag försöka få upp min stora kluns till hund i soffan, för jag vill kela..


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar