söndag 29 mars 2009

Ett skämt!

Det är ett jäkla tjat om den här jävla flytten. Jag vet! :)


Men den här flyttningen går nog till historien som den värsta! Och då har jag flyttat mååååånga gånger i mitt liv på omkring 10 000 dagar..

Här sitter vi. Klockan 21:36 dagen innan vi kanske ska flytta..
För vi vet inte än! :S
Nu när jag gick ut med Fille så såg jag att det fortfarande lyste uppe i lägenheten. Och de fick tillgång till sin nya klockan 18 idag. Och de äger två sängar & en hörnsoffa. Hur lång tid kan det ta?
Jag tror inte ens de har flyttat.

Skickade iallafall ett sms för ett tag sen om när vi kan få nycklarna imorrn (för att pressa på lite..) och så skrev jag att jag behöver en ungefärlig tid så vi kan boka bärhjälp.
Det är ju sant! Sånt här brukar väl va planerat & klart iallafall minst 1 vecka innan?
Vi har tre gubbar klara, men en tid är ju inte helt fel.

Tror någon att jag fått något svar? Neeheeej. Självklart inte!

Nu ska jag krypa ner & se på film, helst innan jag pressar fram en unge av all stress.. :/

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni får ett mirakulöst SMS av säng&soff-människorna imorgon bitti så ni kan sätta fart som små illrar direkt när solen stiger! :)
    Pressa dom mer. Börja flytta in kartonger och golvlampor i deras port, helst utanför deras dörr! Hehe!

    SvaraRadera