onsdag 25 mars 2009

Det är mkt nu...

Gah!
STRESSOOooooOO!

Ja. Det är lite mkt nu. För mkt!

Jag låg hela kvällen igår med huvudvärk utan dess like.. Dock ej migrän.. Det här var en värre (finns det?) variant! Jag trodde ärligt att jag skulle dö.
Samtidigt gick tankarna till Liten. Är det något fel? Havandeskapsförgiftning & allt vad det heter..
Övervägde att åka in, eller åtminstonde ringa förlossningen.
Men jag somnade istället, efter att ha intagit mina mirakelpiller. Som tack för den så vaknade jag med migrän istället, som har legat & småmulat hela dagen. Trevligt!

I om med detta så har vi inte hunnit packa så mkt som vi velat + att darling är förkyld "ni kvinnor pratar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld.. snyft!" Ja. Ungefär så! :)

Sen vet vi fortfarande inte vilken dag vi kan flytta in, eftersom de som bor i vår trea nu inte vet när det får sina nycklar till sin nya lägenhet. Vilket samtidigt gör att vi inte kan boka folk som kan hjälpa till att flytta..
PLUS att hon som ska flytta in i vår är som en jävla hök & skickar flera sms om dagen om när när när när när när hon kan flytta in. Hon måste veta NU! NU! NU! Gaaaaaaaaaaaaah. I två veckors tid har hon skickat & skickat & skickat..


Sen har dammsugaren pajjat. Dagarna innan den stundande grovflyttstädningen! SÅÅ passande..

Jag kände: Det är inte min vecka.

3 kommentarer:

  1. Min kära, alla veckor är dina veckor...

    SvaraRadera
  2. nej men usch. det låter verkligen inte som en höjdarvecka!! och what's the deal med bruden som ska flytta in i er lya?
    när ni vet när ni ska flytta så är det bara o säga till om ni vill ha hjälp med något. hjälper gärna till om jag inte jobbar. karln kan nog också lyfta lite :P
    krya på dig!
    /cicci

    SvaraRadera
  3. Fan, snacka om oflyt.
    Vad jobbigt när man inte kan få klara besked om in/utflyttning. Dammsugaren pajade, vad skönt. Då slipper du städa. Då kan ivriga sms-kärringen städa istället! :))

    SvaraRadera