tisdag 17 februari 2009

Trött & glåmig Gräsänka

Ja. Då var man gräsänka några dagar.. Men jag ska sno Linn & Ebba som substitut! :)

Jag är så trött & lite småförkyld.
Har inte sovit bra på två nätter, och sånt sätter sina spår allt för tydligt hos mig. Jag MÅSTE minst ha runt 8 timmars sömn varje natt annars blir jag knäpp.
Men det går inte. Att sova.
Jag drömmer helt sjuka saker. Om förlossningar, bäbisar, blod.. Jag vaknar 400 gånger per natt & måste gå upp å kissa. Varje gång jag ska vända mig om så gör det ont i magen, i ryggen, i benen.. GNÄLL!

Igår träffade jag min svägerska som ska ha barn 6 veckor innan oss. Jisses! Jag som tyckte min mage var stor! Men tjena. Hennes va ENORM! Och då har hon ändå 9 veckor kvar..
Det hela fick mig att inse ännu mer att jag måste ta tag i det här med havandeskapspenning-ansökan. Jag kommer inte kunna jobba på mitt jobb med en så stor mage! Inte en chans.

Nu ska jag pussa på min Filleman sen blir det jobb i sisådär 4 timmar till..



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar