söndag 1 februari 2009

På riktigt nu..

Vagnen kom idag! Så fin! :)
Vi var bara tvunga att sätta ihop den (vilket gick på 5 röda sekunder, otroligt behändig vagn!) & provköra lite här hemma. Waow! Pirrig blev man. Tänk att lilla Liten ska ligga där i.. Overkligt! Och det kändes så vuxet. Jag + vagn? Eeeh.. Det GÅR INTE ihop. Det gör bara inte det.

Så har vi oxå flyttat ut sängen till v-rummet, eftersom de sätter igång med vattenläckan imorrn. Gah! Men men, det får funka. Det blir ju flytt om 2 månader. Så vi står ut.. Eller måste.

Nu ska jag släpa med mig karl & vovve på långpromis medan det är ljust..

Imorrn hoppas jag få se Linns nya lya! Måste, måste, måste!

4 kommentarer:

  1. wow wow wow. är totalimpad. kan du inte ta foton på vagnen så man får se den 'irl' :)

    ta det lugnt på prommisen, det är halt!!

    SvaraRadera
  2. Kära du! :) Vi har ju ingen kamera - än! Det suger verkligen.. Men Johans päron har lovat att ge honom en när han har börfday om sisådär en månad.. :) Plus att vi var tvungna att packa ner vagnen i kartongen igen eftersom vi bor i kaos just nu! Men snart så. Mkt roligare med bilder jue!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Vad häftigt alltså, men som du säger: Ooooverkligt!
    Hehe! När är det beräknat att du ska få Liten förresten?
    Och vart ska ni flytta? Tyckte ni flyttade precis? :S

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh fina fina vagnen. :D GudmorLinn ska släpa runt på den som aldrig förr..

    men vi får inte bli sådana där som tar upp HELA jävla vägarna med våra vagna (såna som du och jag hatar) haha :D

    /linn

    SvaraRadera