söndag 15 februari 2009

Överskrift.

Så har man överlevt en hel helg. Med god sömn, sena nätter och goa skratt.
Till de lite mindre trevliga upplevelserna hör väl silverleggingsen med tillhörande lillsnopp plus att jag & Linn bevittnade ett par ha sex bakifrån ut genom fönstret under pågående rökpaus (kvinnan rökte, mannen satte på..) (?) Jaaaa... vi kunde då iallafall inte sluta glo. :)

Känner ett lugn idag. I hela kroppen..
Har sovit nästan hela dagen & vaknade vid 17:30 med ett ryck: JAG HAR INTE KÄNT LITEN PÅ HELA DAGEN! Och så kommer alla tankarna. Hur han inte ger sig till känna på hela kvällen heller, hur vi åker in till förlossningen, blir akutförlösta & Liten hamnar på neonatalen & vi blir kvar där i 14-15 veckor. Gaaah!
Men så satte jag mig vid datorn. Och DÅ! :) :) :) Buff, buff, buff. Som vanligt. Alltid när jag sitter vid datorn! Han gillar det. När mammas sönderbitna naglar smattrar mot tangentbordet & när mamma sjunger falskt i takt med musiken. Det gillar han! <3
Han brås nog på sin pappa.
Iallafall lugnet jag känner.. Varför? Jag är aldrig lugn & tillfreds på söndagar! Jävulens påfund.
Men idag. Joo.
Är nog för att jag bara jobbar 3 dagar den här veckan, sen är jag ledig 5! Wiie!

Hade tänkt bada Filleman idag. Men det blev inte av.. Hittade världens ballaste schampoo igår. Det luktade gurka & melon. Det blir perfekt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar