lördag 24 januari 2009

Nu jävlar blommar löken!




Nu är det vuxenpoäng på G.
Vi har beställt BARNVAGN! (en mening jag inte trodde jag skulle skriva på mååånga år..)
Så sjukt overkligt.. Finns jag? :)
Det fick bli en grön. En grön Brio. Svarta jag ville ju såklart ha en helsvart.. Men vafaan.
För det första så fanns det inte, för det andra var det så bra pris så vi slog till. Och grönt är skönt!
Den här vagnen ska vara lättkörd på alla underlag, lätt att styra med en hand,vilket är bra när Fille vill gå åt ett håll & jag med vagnen åt ett annat.. :) Man måste tänka på allt.
Ok. Andas. Nu är första stora inköpet gjort..
<3>

4 kommentarer:

  1. Fan, det va ju riktigt SNYGG! Me like, och smidig, inte för stor liksom..

    Den kan JAG acceptera. (för det är ju jag som kommer släpa runt på den mest, or?) :D

    Skönt att man kan vända på den också, så kan man ha den länge!

    puss/linn

    SvaraRadera
  2. Ja det kan man jue verkligen säga, inte trodde jag detta om Svalij Kroosn.. (^_^)
    Men en grön vagn blir väl bra? Det kommer att passa dej, som mamma "Grääs". *hehe*

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Wow gorwn up points så det skvätter om ett. Jättefin var den.
    Precis bredvid ett av centrena jag kör på ligger en barnvagnsbutik, får typ fjärilar i magen varje gång jag går förbi och jag är inte ens preggo. Var det inte lite spännande att beställa?
    Haha, Linn, du dra vagnen??? ELler?
    puss

    SvaraRadera
  4. Cicci - Jooooo. Men jag har kollat runt i denna megadjungel i flera veckor nu.. Man blir lixom psykiskt matt! Och dyrt är det! :)
    Så igår kände jag bara att, fan.. NU kör vi! Det finns alltid några som inte gillar den eller den vagnen, man kan inte lyssna på alla råd heller. Då hittar man aldrig nån vagnjävel! ;)

    Linn - Känner jag dig rätt så kommer du småspringa omkring med vagnen & "flickan" däri kommer va så nöjd.. :)

    SvaraRadera