fredag 26 september 2008

Bakom mina solglasögon..


MonsterFille som vill äta upp Tilda.






Shit.
Shait.
Shitten.

Nu sitter vi i skiten? Eller?
Lycka? Tårar? Sorg?

Nog om det.

Min myskväll i soffan gick inte som planerat. Hade laddat ner Sex and the city-filmen med vääärsta bra kvalitén. Men nää. Ngt gick snett när jag skulle börja kolla på den, och jag fattar inte hur man gör. Det är kablar & grejs hit & dit. Nej. Jag orkar inte! Och min tekniknörd dricker ölut hos en vän. Inte mkt att göra.. Så jag har suttit vid datorn & surfat runt & lyssnar på grym musik istället.. Och Fillebou ligger & svalkar sig på Ballen så sött. Så nog har vi det mysigt alltid. På var sitt håll. Som det kan va i ett förhållande ibland! :)

Nu bliré Cola Zero. Som balsam för själen! (?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar