tisdag 12 augusti 2008

Farlig förbindelse?

Har nån sett den? Farlig förbindelse?
Läste iallafall en så störtskön recention av filmen i tidningen idag:

"Gifte Michael Douglas vänsterprasslar med Glenn Close - något som han, och inte minst familjens kanin, djupt får ångra."

Ja. Den stackars kaninjäveln blir ju KOKT så.. Haha!
Det var roande. Eller var det kanske för att jag är ledig i 2 ½ dag nu? Och att jag sen bara jobbar TRE dagar till sen.... S E M E S T E R ! ! !
Åh. Längta längta.
Bara stosa runt barfota på landet, i myskläder, kanske bikini om solen behagar komma fram? Kasta bollar till Theo raaakt ut i Mälaren, vända totalt på dygnet, tända brasan på kvällen, kika på solnedgången som går rakt ner i vattnet? Jaaa. Kan leva med det. Jaaa.
Sen efter en lugn vecka på landet, som avslutas med kräftskiva för en herrens massa folk, då... då.. då... DÅ...DÅÅÅ.. ALANYA! :)
Imorse gick jag förbi en sån där stor turistbuss. Blev helt pirrig... Just känslan när man går av flyget & slås av värmen & fuktigheten (och massa turkiska män i militäruniform?) för att sen leta reda på bussen som ska ta oss till hotellet.. GAAH! Då vill jag stanna klockan. För har man väl gått av den bussen, då kommer veckan försvinna i ett nafs. Och då kommer jag sitta här igen & längta tillbaka. Okej, inte vara bitter & tänka på det redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar