torsdag 17 juli 2008

Brännsår.

Jag vaknade med ett leende imorse. Drömde att jag FICK en hovawarttik som hette Emma & var svart med tecken.. :)

Ebba är här nu, så idag har jag två hundar. :) Ska va hundvakt hela dagen. Mys!

Dagens fundering: Kan man få brännsår i halsen?
Jag råkade svälja en kokhet potatisbit nyss å det tog ett tag innan jag fick fatt på ngt svalkande å dricka å nu svider det som faaaaan i halsen. Det har hänt förut, men då har det inte gjort såhär ont efteråt. Aj! *ynk*

Underbara kärleksdag igår! <3
Vi promenerade vid Steninge slott. Så vackert! Och Fille fick bada från kunglig stentrappa. :)
Sen åkte vi hem & gjorde smarrig mat & drack rödvin på ballen. Sen somnade jag i vanlig ordning i soffan framför en bra film.

Måste fixa kamera så jag kan lägga upp bilder!

Måste fixa här hemma nu. Liten mamma & liten mormor kommer på middag ikväll. Ska bjuda på vegetarisk lasange..

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar