torsdag 31 juli 2008

Badjävlar.

Kan inte alla dagar vara som den här?
Som när vi hittar den perfekta klippan, när solen skiner, det blåser lagom och det är varmt i vattnet.
När Fille gör volter i busken, när Mickis sväljer halva Mälaren i en kallsup, när Linn får fingret avhugget och när vi alla ålar omkring på den hala klippan likt.... likt... eh.. sälar? Ah. Sälar är fina djur. Och Ebba som på egen hand leker i vassen & "bygger bo".. <3
Men det finns såklart minus med hela dagen oxå. Vi hade såklart ingen picnic med oss & jag smörjde inte in mig i tron att "men vi är ju här så kort stund, jag hinner inte bli bränd..." Men tack! Halva ryggen är röööööd och gör oooont. Förutom tatueringen då som jag så duktigt smörjde in med faktor 50; FEMTIO! Där mitt i allt det röda, där är det vitt, vitt, vitt...

Förhoppningsvis gör vi om det imorrn. Då ska vi iallafall ha med oss mat och jag ska smörja in hela kroppen utav bara faan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar