lördag 28 juni 2008

Underbara Unge!


Varför äta med sked när man kan äta med hela ansiktet? :)
Lilla Tora, min brorsdotter som snart fyller ett. Söööööt!
.
.
.
Här hemma börjar det ta form. Golvet nästintill skiner å det luktar gotti. Snart ska 4 maskiner ner i tvättstugan.. Aaah. Köpte nya gardiner till v-rummet på rean, plus en vacker vas som står i fönstret. Jag är nöjd!
Kunde som vanligt inte låta blir att svänga in på zooäffarn å köpa 300 nya ben till Fille som han ändå inte äter upp. Men man vill ju va snäll..
<3
Jag är förövrigt sjukt less på den här bloggen. Jag skriver något å publicerar. När jag sen inte är nöjd med nytt stycke eller nåt sånt, ja dåå gååår det inte att ändra. VAFAAAN!

1 kommentar:

  1. sjukt söt unge juh!! värsta ögonen!! killmagnet om 13 år ;)

    SvaraRadera