lördag 28 juni 2008

Sex.








Jag säger bara KÄRLEK. Hela filmen är kärlek!
Var riktigt nervös innan den började. Hur ofta är man nervös över att gå på bio? Hahha. Har aldrig hänt. Det var lite som innan en dejt, eller när man ska träffa en vän man inte sätt pålänge..
Den första 1 ½ timmen kunde jag inte röra mig.. Satt som fastgjuten i stolen. Kunde varken äta eller dricka och jaaaa, min mun var säkert öppen oxå. När jag inte asgarvade förstås, eller grät. Hmm är det ofta man gråter med munnen?

Just det. Vi har bytt hotell OCH stad helt otippat. Det blir inte Side, utan Alanya. Fortfarande Turkiet dock.. och fortfarande om åtta veckor.. suck..
Ge mig fler Sex and the city-filmer NUUUU! :)
NU!

1 kommentar:

  1. Har inte sett den filmen, har aldrig blivit något av ett fan för serien heller, för den delen..
    Skönt att åka utomlands!
    Jag vill oxå, men det fårvänta nu när man sålt sin själ för att få bli fastighetsägare.. ^^

    Keep up the blogging!

    SvaraRadera