onsdag 29 augusti 2007

Runk.

Så har jag lyckats igen. IGEN!
Än en gång har jag nästan sprungit rakt i armarna på en runkande man i buskarna! =/
Jag kom från ett håll & han kollade åt ett annat, trodde han pinkade först, men när jag kom närmare så såg jag. He was runking! Blääääää.

Jag låtsades inte se när han såg åt mitt håll & när jag kommit en bit bort & chocken lagt sig kom jag på att man kanske skulle ringa polisen, men då var han inte kvar. Idiot!

Skolan i två dagar - toppen!
Min klass är verkligen helt underbar. Man måste nog va lite småknäpp i huvudet för att ha valt en sån här utbildning & småtokig det har jag ju varit sen födseln så det passar mig perfekt! Igår hade vi en helgalen föreläsning med en störtskön psykolog (de brukar annars va ganska torra..) & vi garvade så vi grät emellanåt. Det va kul..

Imorrn fyller VÄRLDENS FINASTE LINN år. Och på fredag blir det feeeest! =)
Och I´m in loooove. Som aldrig förr faktiskt.. Det är både Linns, Johns & Baljans förtjänst. Så tack! Hmm. (?)

1 kommentar:

  1. Jaha,där ser man hur det äri 08-land. Runkande gubbar i buskarna vart man vänder sig :). Här har vi juckande hundar och det funkar det oxå.

    SvaraRadera