måndag 9 juli 2007






Krossad framtid..


Läser en så sorglig & intressant blogg. Jag har ju blivit bloggberoende! =) Den handlar iaf om en kille som levde med sin tjej i deras stora villa, de försökte få barn osv & hade bokat bröllop till nu i sommar då PANG... hon lämnar honom för en annan. Bloggen handlar om hans väg tillbaka. SÅ tragiskt! Bara bli lämnad sådär! =( http://blogg.expressen.se/dumpad/


Och själv gnäller man om att man har för lite pengar, för trånga skor eller att favorittröjan krympt. Det finns alltid de som har det värre!

Har kommit ett steg närmare operation: rädda Tisse&Morgan som är kvar hos mitt ex. Idag sa exet iallafall att han skulle tänka på saken & det gör mig helt överlycklig! Om jag kunde få tillbaka dom skulle hela min familj vara samlad. Fille&Tisse&Morgan&jag på 23 kvm mitt i stan. Jisses! Plus att jag är allergisk, men det får faaan lösa sig. Dom är ju mina barn! Jag har köpt alla mina djur för att jag ska leva med dom i 10-12 år, så är det bara.. Ingen ska faaan ändra på det!




Nu ska jag städa för snart kommer MammaLiii & LöpEbba & då blir det film & lunch med regnet smattrande utanför. Ibland är det lätt å leva!






1 kommentar: