måndag 30 juli 2007

Hovawart till salu för 1 krona.




Fille är billig idag.
Först va jag, Linn, Ebba & Fille på hundön vid kungens slott på Drottningholm. En GIGANTISK rastgård/äng/oas/ö bara för hundar.. Vi funderade en stund & kom fram till att det måste ju va kungen & co som uppfört den, eller iallafall såklart godkänt att man får ha sina hundar på hans ägor. All heder åt Gurra! =)

Sen efter mat & film hos mig så gick vi till en annan gigantisk rastgård i skogen. Mmmm.. Fille jagar Ebba. Då kommer de lätt upp i 120 km/h. Fille väger 4o kg. Jag står tydligen iväg tycker Fille & BRAK rätt in i mitt knän från sidan!!! Jag dog. Föll ihop till en hög med rumpan & ben rakt upp (enligt Linkan) & kände att shit, knät gick ut led, benpipor åt alla håll! Ska jag bryta något på min första semesterdag i år igen? Jag kunde fan inte röra benet. Men efter lite pust & återhämtning gick det sakta över. Puuuh! Nu gör det bara pyttelite ont & det kan man stå ut med.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar